علت بوق زدن یخچال
نوشته شده توسط : علی


برخی اوقات ممکن میباشد به‌دنبال انگیزه بوق زدن یخچال فریزر باشید نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  و برای کشف کردن جواب آن حتی‌در وب هم کاوش کرده باشید بیشتر وقت ها این حادثه برای سردخانه های مدرن و یا این که بهتر میباشد بگوییم سردخانه هایی که برفک نمی زنند رخداد می افتد به این دلیل‌که در سردخانه های مدرن با به کار گیری از تکنولوژی های تازه قابلیت و امکان آلارم یا این که هشدار تاسیس شده است که به شما این قابلیت را میدهد تا از فساد فریزر و یخچال با خبر گردید. در قبل این قابلیت و امکان صرفا در هواپیما ها وجود داشت که آلارم و هشدار فساد قطعات را به طور بوق زدن اعلام می‌کرد البته این ایام می اقتدار از این تکنولوژی در وسایل و اسباب خانگی هم بهره برد.


انگیزه بوق زدن یخچال فریزر چه است ؟
همانگونه که می‌دانید این قابلیت و امکان برای آلارم دادن و اعلام فساد ها در فریزر درنظرگرفته شده میباشد براین اساس در شکل شنیدن صدای بوق از فریزر بایستی درپی انگیزه آن باشید در واقعیت می اقتدار اظهار کرد انگیزه بوق زدن یخچال فریزر فساد یکی‌از قطعات به عمل رفته در یخچال فریزر است. موفقیت یخچال فریزر در شکل مواجه با هر سیرتکامل نقص‌ با آلارم زدن این اختلال را هشدار می‌دهد. شاید در بعضا از سردخانه ها اعلام هشدار به مکان بوق زدن با چشمک زدن لامپ و یا این که پر‌نور شدن لامپ هشدار همپا باشد.

در حالتی‌که مقطع مجال متعددی میباشد منزل نبوده اید و برق مقطع مجال متعددی انقطاع گردیده‌است ممکن میباشد فریزر به جهت حیف کردن سرمای زیاد آلارم و هشدار را با بوق زدن اعلام کند در‌این موقعیت بهتر میباشد مواد غذایی فاسد شدنی را از یخچال فریزر بیرون نمائید و فریزر را از برق بکشید و اذن دهید فریزر 24 ساعت در موقعیت استراحت قرار گیرد آن‌گاه یخچال فریزر را به وضعیت اول گشوده گردانید ولی در شرایطی که بازه کوتاهی برق رفته نیازی به جاری ساختن این امور نیست تنها توجه داشته باشید تا 24 ساعت از گشوده و بسته کردن بی گزینه درب یخچال فریزر دوری نمائید تا دمای یخچال فریزر به موقعیت نرمال گشوده خواهد شد.


همانگونه که میدانید یک کدام از بزرگترین عوارض بوق زدن فریزر گشوده ماندن درب آن میباشد درصورتی که به دوران وقتگیر درب فریزر گشوده بماند صدای بوق به شما اعلام می نماید تا از گشوده ماندن بیش تر از حد درب سردخانه خودداری کنید به دلیل آنکه این تغییرات دمایی در سردخانه قادر است برایتان دردسر ساخت کند. ولی گه گاه ممکن میباشد لاستیک به دور درب فریزر به جهت فساد و فرسودگی بازدارنده از مسدود شدن درب سردخانه گردد که درین موقعیت موردنیاز میباشد از تعمیرکار یخچال فریزر برای بده بستان آن یاری بخواهید.

چرا صدای بوق سردخانه و سردخانه بدون صدا نمی‌شود ؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت ناگهانی متوجه صدای بوق یخچال فریزر گردید مطمئنا این صدا برایتان نگران کننده میباشد و از شنیدن آن مضطرب می‌شوید البته در صورتی‌که انگیزه آن را بدانید می‌توانید مقداری آهسته خیس اخلاق و رفتار نمائید و از نگرانی هایتان کمتر نمائید. در حالتی که سکو فریزر شما ذیل میباشد و شما سردخانه را بیش تر از پیشین مالامال نموده اید ممکن میباشد به جهت نادر بودن جايگاه سردخانه با صدای بوق مواجه گردید که درین شرای یا این که می بایست مرتبه یخچال فریزر را تغییر‌و تحول دهید و یا این که معطل بمانید تا دمای سردخانه به دمای نرمال رسد.

بیشتر بدانید : انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه چه است

اما که ایرادات فنی متعددی هم وجود داراست که می‌تواند انگیزه بوق زدن سردخانه باشد و در شکل داشتن شیت اکران بر روی سردخانه با اکران ارور مرتبط با فساد آن را به شما اعلام می نماید. در شکل فساد ترموستات سیستم برودتی فریزر با ایراد روبرو می گردد که فیض آن فساد پیکربندی دمایی فریزر میباشد براین اساس در شکل شنیدن صدای بوق از فریزر ما یحتاج میباشد موردها احتمالی را ارزیابی کنید و در شکل برطرف نشدن اختلال از کاردون یاری بخواهید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: